Webdesign Blog FAQ Vacatures DOTworks Sitemap Contact

Meest gemaakte fouten

U bent hier: Webdesign / Weblog / Meest gemaakte fouten

Meest gemaakte fouten

In het leven krijgt u maar één kans om een eerste indruk te maken. Zo gaat het ook met uw website. Uw bedrijf kan nog zo indrukwekkend zijn maar wanneer de eerste indruk van uw website niet positief is blijft de bezoeker niet. Zorg er voor dat uw eerste indruk op het internet verpletterend is.

DOTworks helpt u graag met het bereiken van deze verpletterende eerste indruk. Bij de eerste indruk gaat het niet alleen om professioneel webdesign! Het gaat er om dat de bezoeker in alle opzichten onder de indruk is van uw online presentatie. Bij alle aspecten bedoelen wij onder andere gebruiksvriendelijkheid, begrijpelijkheid, weergave, inhoud en indexeerbaarheid.

Eerste indruk van een website?

Wanneer het om de eerste indruk gaat is het goed om eens te bekijken hoe andere bedrijven het doen en wat u zeker niet moet doen. Door deze grote fouten en ergernissen te voorkomen is een website al een stukje beter dan die van de concurrent. Bij DOTworks bent u verzekert van een goede website waarmee u een goede eerste indruk zult maken.

Onderzoek naar de meest gemaakte fouten levert deze schrikbarende top 10 op.

Top 10 van meest gemaakte fouten 

  1. Inconsistente (of zelfs geen) navigatie
  2. Slechte leesbaarheid
  3. Geen duidelijke homeknop
  4. Onaangekondigd op andere websites terecht komen
  5. Te lange en irrelevante teksten
  6. Pop-ups
  7. Onduidelijke naamgevingen
  8. Geen of slechte contactinformatie
  9. Niet bruikbaar voor alle browsers (excl IE6)
  10. Slechte zoekfunctie

Denkt u eens na hoe vaak u wel niet op een website bent die een van de bovenstaande gebreken bevat. U stoort zich er aan maar ook uw bezoeker stoort zich er aan wanneer uw website niet goed is ontwikkeld. Het is belangrijk dat u voor deskundigheid kiest bij het bouwen van uw website.

Deskundigheid van DOTworks

Met onze deskundigheid bent u verzekert van een goede website. DOTworks kijkt niet enkel naar webdesign maar 

Het bovenstaande rijtje is niet onbekend voor Moddit. Allereerst zitten wij dagelijks op het internet en zijn wij dus ervaringsdeskundigen als het gaat om irritante websites die niet doen wat wij verwachten. Vanuit deze ervaring proberen wij de producten die wij afleveren, af te stemmen op de verwachting van de doelgroep. Hierbij geldt dat de eerste 4 seconden die iemand voor het eerst op een website doorbrengt, bepalend zijn voor het oordeel over deze website.

 

Genoeg gelezen over de internetdiensten van DOTworks?
Meer informatie?
Afspraak maken?
Offerte Onvangen?
Vrijblijvend advies?
Meest gemaakte fouten

Twitter

Houd DOTworks in
de gaten via het
social medium (?) Twitter.

Andere bezoekers zochten op: